te!

Det är en jobba-hemma-dag idag. Just nu har jag rackans bråttom. Har en intervju snart och måste verkligen rusa. Men tänkte bjuda er på en ljuvlig bild; teerna jag fick av Jane imorse innan spinningen. Thnx darlin´n! De har varit efterlängtade! Smakar och doftar  otroligt gott, det luktar faktiskt jordgubbar och champange i hela köket! I brist på snygga teburkar i plåt får jag nöja mig med en glassburk- Hepp, alla sätt är bra utom de dåliga!
Ha en underbar dag! Håll tummarna för mig nu. Jag är lite nervös över att intervjua en person som en slipad i dessa sammanhang...


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu kan du höstmysa massooooor!

Postat av: Elin

Håller tummarna massor!!! O tror att det kommer gå superbra =) du är bra.

2008-09-16 @ 13:48:37
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Malin & Hannah

Åhh vad mysigt! Goda te-sorter är ju bland det bästa som finns så här års. Nu tycker vi att du faktiskt får se till att pallra dig hit ner och mysa med oss :) hoppas det gick bra idag.

Stor kram!

2008-09-16 @ 16:14:41
Postat av: ruth

anna: Ja, absolut!!!



elin: thnx darlin´!



Malin och hannah: Eller hur! Det är nästan magiskt med te. Å jag har planer att mysa med er snart! kramar

2008-09-17 @ 09:58:04
Postat av: Lena

Eftersom du gillar te och teburkar: kolla in denna sajt - www.tefrossa.se !!!



Stämningsfullt värre!

2008-09-26 @ 21:59:38
URL: http://www.tefrossa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback