så mycket folk

Fick nyss reda på att jag ska få köra till hotellet i Kungälv. Jag, köra bil, till Kungälv. Jag har körkort men kan knappast kalla mig för bilist. Jag sitter bakom ratten så himla sällan att jag knappt för tillfället minns vart växelspaken sitter. Jag vill verkligen inte, men det finns ingen annan som har körkort här. (andas Ruth, det hjälper knappast att du sitter och håller andan… ) Nu får ni verkligen tänka på mig, ok folks?

Annars då? Jag springer runt här på mässan och försöker få bra citat, gå på så många seminarier som jag hinner med och på väg till alla platser spana in montrarna. Jag har sprungit in i ett par personer jag känner. En lärare från journalistutbildningen och en från kyrkan hemma. Skoj! Det är inte det allra enklaste att träffa på bekantingar bland 100 000 (ett hundra tusen) besökare. Inga bilder idag heller, glömde den där saken där man tjoffsar i minneskortet på hotellet. Men imorgon… haha.
Lots of love (igen)
(och glöm nu inte att tänka på mig)

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhhh, Kungälv, mina gamla hoods:). Äsch, att köra bil är som att cykla. Har man en gång lärt sig så... Motorväg i princip hela vägen. Det fixar la du;-)???

Postat av: Pain

fniss håll i ratten bara......

Postat av: Anna

Jag kör bil varje dag... Men jag tror att du klarar det galaaaaant! Det sitter! Du måste bara plocka fram det!

2008-09-28 @ 20:59:23
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: ruth

carro: det gick bra nästan hela vägen! Svängde fel nån gång och hamnade i inte alldeles rätt fil en annan gång. Men på det stora hela; great!



Pain: Det är en bra grund om inte annat!



Anna: Det satt i ryggen och jag vande mig hur fort som helst!

2008-09-29 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback