om och om och om igen

En kollega har en mobilsignal som ljuder mest hela tiden. Den är himlars klämkäck och sätter sig med detsamma på hjärnan. Hemskt irriterande. Speciellt för de i min närhet när jag visslar och na- na- naaaanar på signalen när tillfälle ges. Har försökt att tvinga melodin ur systemet genom att lyssna på diverse låtar på repeat, minst åtta gånger var. (trallvänliga som Linda Bengtzing, E- type, Kate Perry och Jason Mraz) Varje gång jag hummar på något annat ringer mobilen igen och limmar sig fast på både stämband och komihåget.
Är det så här som man hjärntvättar folk? Är det ett knep från läkemedelsindustrin att öka sin försäljning diverse tabletter? Nä, jag har ingen aning. Bara att ni får ha överseende med mig ett tag framöver när jag minst sagt är enkelspårig i mitt lallande.

Kommentarer
Postat av: Mela

Här, sjung på den istället. http://www.fastfoodlovers.com/2008/09/dagens-tips.html

2008-09-30 @ 16:03:38
Postat av: ruth

mela: ahh... nu inte bara hör jag en galna låten utan ser även bilderna!

2008-10-01 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback