massor att göra idag

Igår kväll när jag gick hem från bokreleasen kändes luften kall. Ångmoln bildades framför munnen när jag andades och körde fickorna placerades djupt ner i fickorna. Imorse blev det alltså premiär med glittriga fingervantar. Jag har för mig att de tillhör syster yster som jag någon gång råkade få med mig hem. Vill hon ha tillbaka dem får hon hämta dem. (Å då kommer jag bjussa på the, mina äppelscones och en massa kärlek)

Idag har jag sprängfullt på skrivbordet; artiklar att skriva, telefonsamtal att ringa, research en masse och intervjuer att göra. Jag har laddat med en kopp kaffe (aj aj… inte alls bra med tanke på detoxen) och tänker  sona det hela med grönt the. Min tanke just nu är att pigga upp hjärnan nere i jobbgymmet runt lunch. Vill du gymma med mig går det alldeles utmärkt. Har full förståelse om du inte kan ta dig till Uppsala i brådrasket... Därför kör jag Combat på Medborgarplatsen (fd. Sats söder) imorgon kl 12. Kom och gör mig sällskap!
Lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback