hjälp mig hitta rätt

Jag blir alldeles stressad över allt som finns… Sexton sorters tonfisk på burk, tio olika äpplen, ännu fler tandkrämer och fruktansvärt många fler teburkar. Hur ska jag någonsin kunna välja? Anledningen till att jag nästan flippar ur är att jag är på jakt efter en ny mobiltelefon. Den försvann helt mystiskt i torsdags. Spårlöst, helt borta och totalt väck. Jag letade överallt, ringde till platser jag varit på och ställen jag inbillade att jag hade satt mina fötter på. Noll, zero, nada, inte ett jota. Ringde till den och signal efter signal gick fram men ingen behagade att svara.
Nu behöver jag alltså en ny trotjänare, en vapendragare i nöden och redskap till att alltid bli nådd. Ja, ni hänger med i mitt resonemang. Men jag har ingen som helst aning vilken jag ska välja! Kriterierna är att den ska ha bra kamera, radio, utrymme för musik och hemskt gärna GPS, eftersom jag har urdåligt lokalsinne och inte ens skulle hitta min egen mor om så krävdes. Därför sätter jag min tillit till er, dearest bloggers… Tipsa mig om värsta bästa mobilen!

Kommentarer
Postat av: Jane

Inte helt lätt, men jag har helt oberoende (hrm, nåja) blivit tipsad om Nokia av min svåger to be. :)

Postat av: Anonym

SonyEricsson C905 tror jag ligger rätt bra till för att motsvara dina krav, men den kostar ju en del däremot...

2008-10-07 @ 21:15:39
Postat av: Johan

Idag när nästan alla mobiler är bra, kan man gå mycket mer på tycke och smak, här kommer några frågor jag skulle ställa mig. Finns det något märke jag gillar rent allmänt, kanske alltid haft nokia och kan var enda meny, varför byta märke. har du kringutrustning som funkar med något märke eller modeller, stark anledning att titta på dem. Abonemang eller kontantkort, vad finns det för olika erbjudande just nu. Så vilken mobil du köper är nog mer ett känslomäsigt beslut, än något annat.

2008-10-08 @ 02:21:02
Postat av: JoHo

Din STACKARE! 1. mobillös = panik. 2. välja ny mobil = jooooobbigt!



Men jag önskar dig alla lycka till. Själv har jag varit SonyEricsson trogen i många år. I likes.

2008-10-08 @ 21:57:04
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback