hemväg

Ah, vi har haft en fantastisk helg i Halmstad! Vi har umgåtts så mycket att jag nästan har sår i öronen av allt prat. Haha, inte lätt i en stor familj där alla har talets gåva!
Jag, mamma och syster gick en sväng på stan igår. Trillade in i flashigaste butiken Paparazzi; en paradvåning fylld med märkernas märken. Jag höll i en Burberry- väska för 10 000 kronor, provade en skinnjacka från Hugo Boss för 8 000. Tjejen i affären  (som var hur snygg som helst, väntat men ändå en känsla av att jag aldrig någosnin kommer bli så hot om jag ens försökte) hämtade en stickad tröja från Ralph Lauren värd 2000. Ah, får jag 20 000 kronor över vet jag vart de ska gå...

Vi ska snart åka hela långa vägen hem till Stockholm igen.
Känns som alldeles för tidigt för att lämna dem, men syster yster
jobbar natt, bror den äldre ska till pliktverket och jag själv har ett önskemål att komma i säng i hyffsad tid. Hmmm, verkar inte som om bilen kommer rivstarta inom den närmaste kvarten. Syskonen plus svåger spelar Rockband. Ja, du vet guittarhero plus trummor och bas. De ser riktigt proffsiga ut!
lots of love

Kommentarer
Postat av: JoHo

Familjehelger rules!! Härligt att läsa dina sprudlande inlägg... och Röhnisch Concept Store, jag ska memorera adressen!!

Postat av: sofy

Backen i Hagaparken tycker det är dags att du kommer hem! Och jag också då...så vi kan bemästra den ihop! Kul att helgen var lyckad sötis!

2008-10-19 @ 17:15:33
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, sötis, du är lika mkt märkesfreak som äwa ;)

Skoj att ni hade det bra! Kramar

2008-10-19 @ 21:19:35
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback