nåt är på gång

Funderar på hur den här dagen ska te sig. Började morgonen med curry på filen istället för kanel. Fortsatte med att ta fel foundationfärg och när jag skulle dra på de nya legingsen, visade det sig att de var håliga från början (något emo-kid som vill ha dem?) Glömde halva lunchlådan hemma och mejkväskan blev kvar på fönsterbrädet. Det, mina vänner, det är tecken på att något kommer att ske idag. Väntar med orolig spänning.
För övrigt kan jag upplysa er om att jag tar det lugnt med träningen ett tag framöver. Förklaring kommer inom kort.
lots of love.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas att den kommer te sig alldeles strålande vännen! Hur mår du? Jag är själv nu i tre dar (med barnen förstås) så om du har tid nån kväll så kan vi kanske höras?

Kraaam!!

2008-11-26 @ 14:23:01
Postat av: ruth

malin: Det fungerar här, men skulle vilja prata med dig snart! Jag ringer nån kväll framöver!! kramar

2008-11-26 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback