90210



När jag var en sisådär elva år fick vi fyran hemma. Det betydde att vi äntligen kunde se Beverly Hills! Jag och syster följde de coolaste, tuffaste och snyggaste tonåringarna på denna sidan klotet under flera år. Diskusionerna gick heta i skolan på måndagen (avsnitten visades varje söndag kl 18.00, minns ni?) och rollfigurerna diskuterades ner til minsta molekyl.

Och visst vill jag se Brenda och Kelly igen... Därför är jag jätteglad över att få gå på Veckorevyns premiärvisning av de nya avsnitten! Hoppas att de håller samma stil som föregångarna! 

Kommentarer
Postat av: Cizzi -Träning & hälsa

Jag har smygkikat redan och jag gillar serien =) Lagom ansträngande och lättsam att se.

Postat av: ELin

Åhh, jag vill också!! Varför blir aldrig jag bjuden till sånt?!? :(

2008-11-19 @ 16:42:10
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: ruth

cizzi: jag tror att den kommer att bli populär bland kidsen. Men själv föredrar jag nog den riktiga bevvan... Haha, börjar kanske bli gammal!



Elin: Därför att du inte bor i sthlm, duhhh!

2008-11-19 @ 21:16:08
Postat av: Elin

Jag ska flytta.

2008-11-19 @ 22:09:21
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då ska jag flytta.

2008-11-19 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback