Det är bar å skriv

Historiens (eller rättade sagt; min) snabbaste intervju är genomförd. Lunchtimmen gick åt research och sökandes efter personen med ett par mobilsvar och upptagettoner. När han väl svarade hade jag tolv minuter och 38 sekunder på mig att ställa tio frågor med tillhörande (uttömmande) svar. Nu ska jag bara skriva texten i världsrekord- tempo. Hepp, hepp. Som Ingmar Stenmark sa en gång i världen; Det är bar å åk.
Precis.
Det är bar å skriv.
Å lite Linda Bengtzing (bara för att det är fredag)Hur svårt kan det va? 

(njut lite i solen åt mig med, my darlins)

Kommentarer
Postat av: Jane

Du fixar det sötisen!! :D

Postat av: ruth

jane: aaww, skönt med nån som tror på mig!

2008-05-24 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback