twinsen

Oj, vad det känns i musklerna just nu. Träningsvärken från imorse börjar sätta in. Då måste det betyda att jag tog i precis som jag skulle! Älskar att träna innan jobbet. Det är lite folk, de testeronstinna killarna har inte hasat sig upp ännu och man har stort sett alla vikter för sig själv. Inte illa! Just som jag började mitt pass imorse, avslutade Jane sitt! Var hur fokuserad som helst och attackerade nästan chinsmaskinen. Efter första setet såg jag hur något rörde sig i ögonvrån. Och där satt hon och kramade en hantel. (inte riktigt krama i ordets rätta betydelse. Men det såg väldigt bra ut.) Hon tränar efter Fitness Magazines guide. Har också funderat på den, men eftersom jag två gånger i veckan inte riktigt bestämmer själv hur programmet ser ut verkar det klurigt att få ihop. Hoppas att jag når toppresultat ändå!
Ska nog stänga butiken nu. Blir tvillingkväll hos syster yster ikväll. Hon skulle bjuda på middag (jeeeesus, hur gamla har vi blivit egentligen?) och vi ska bara vara.

Åh, att ni alla inte skaffar er en tvilling! Det är det bästa som man någonsin kan ha, en mänsklig rättighet! Någon som funnits från allra första början. Den man tog första stegen med, lärde sig prata samtidigt och började tillsammans i skolan. Allt som andra kids gjorde ensamma, gjorde vi ihop. Trygghet i en liten ask.

Bara för att jag blir så känslosam nu, visar jag en (kanske mindre smickrande) bild.

image176

Kommentarer
Postat av: Jane

Säg att det är du till vänster?! :)

Postat av: ruth

jane: japp, så vitt jag vet är det jag till vänster.

2008-03-14 @ 14:38:26
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback