hemmaspa

Jag tyckte lite småsynd om mig i dag. Benet gjorde förgjordat ont och inget var liksom skoj. Därför tänkte jag pigga upp mig själv med mini-hemma-spa! Ett skönt och välgörande fotbad samt att spejsa upp naglarna i vårinspirerat rosa! Dressad i den nya supersköna pyamasen tänker jag nu ta vara på tiden (den som jag annars tillbringar på gymmet...) i stället för att sura. Tjhoho! Och nu har jag chans att se den nya serien "Private Practise" på fyran. Det ser ut som om det blir en bra kväll, trots allt!

(pyamas från Björn Borg)
image167image168



Kommentarer
Postat av: Jane

Hahaha! Vad gullig du är!!!
Hoppas att dumbenet blir bra snart!!

Postat av: ruth

jane: Awww... tack sötis! Hoppas oxå att benet blir bättre snart. Måste nog banga boxen på tisdag. argh!!

2008-03-07 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback