återträffarnas helg

Jag måste verkligen varit trött imorse! Satte in linserna i fel öga med resultatet att hela världen är smått suddig. Jag skulle förvisso kunna peta ur dem och fnula in i rätt öga, men har inget att skölja dem i. Hmm... duger vanligt vatten?
Det känns som om helgen försvann i ett töcken. Efter jobbet i lördags tog jag en snabbis hem, vände på klacken och åkte till Sollentuna. Där väntade lilla söta
elin! Hon hade kommit upp en sväng till El Stockholmo och bjöd in mig, bara så där, till en kväll i schlagerns tecken. Det var jätteroligt att träffa henne igen! Vi slog våra kloka huvuden ihop och kom fram till att det var över ett årsedan vi sågs senast. Oh my... det får helt enkelt inte gå så lång tid! Jag menar, hur svårt kan det egentligen vara att dra en repa till Jönköping? Nä, just det. Inte ett dugg. Så nu du, Älin, bered dig på ett besök från moi! (woho)

Det blev verkligen en helg för återträffar! Mia med sin Andreas var även de i stan. Syster, blivande svåger och jag mötte upp dem utanför kyrkan igår. En mongolisk buffé, kaffe och prat, prat, prat (samt många kramar) senare stupade jag ner i soffan hemma. Jeeeeesus, sliten är bara förnamnet, Hur kan man vara så trött efter en vecka med knappt någon träning alls? Två vilodagar på raken borde verkligen gjort susen och skickat super-pigg-hormoner till hela systemet. Istället hasar jag mig fram som om jag inte sovit på fem nätter. Mycket, mycket konstigt!
Very well. Ingen idé att låta slappheten ta över totalt. Lunchträning lyder planerna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där med linserna känner jag igen. Du löser det enkelt genom att peta ur dem och stoppa dem i munnen för en sekund. Jag vet, det låter skumt men det funkar och är inte det minsta ohygieniskt. Linsen steriliseras nämligen av saliven, lätt som en plätt! Ha en bra dag vännen!

2008-03-10 @ 12:11:01
Postat av: Elin

du är SÅ välkommen till jkpg!!! Var roligt att träffa dig i lördags :D ohh, jag måste också blogga!! O lägga upp de snygga bilderna...

Postat av: ruth

malin: testat och det var ju riktigt bra, tack vännen!!!

Elin: dito! Ska oxå lägga upp de snyggaste bilderna ... haha

2008-03-10 @ 15:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback