små kräk

Fästingar, flugor, myggor och andra kräk älskar mig. De är som galna fans. Sådana som skulle dömas till skyddstillsyn och besöksförbud om de varit människor. Men jag är inte försvarslös. Myggorna inser ganska snart att de inte gillar mitt blod. Fästingarna dör. Jo, det är sant! Har haft hela fem fästingar under min livstid och det verkar som om samtliga har dött precis efter de borrat in huvudet. (muhahahaha) Det enda som oroar mig är att jag är blodgivare... Fast det kanske är totalt tvärtom; att de som får mitt blod blir värsta supermänniskorna. (man kan alltid överdriva sin egen betydelse i världsalltet)

Idag kommer domen om jag får springa midnattsloppet och tjejmilen ihöst. Ska till sjukgymnasten lite senare och visa upp mina ben. Jag har varit kanonduktig hela veckan med stretchingar och styrkeövningar. Har varken utsatt mig för löpning eller annan träning som frestar på knän och vader. (även om det har lockat å det vildaste) Hoppas bara att det har gjort nytta! Jag vill, vill, vill kunna springa länge och snabbt. Fortast helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: cizzi

jag håller tummarna! =)

Postat av: Jane

Åh, jag håller också tummarna!!

2008-06-11 @ 13:02:09
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: ruth

cizzi & Jane: Tack, ni är helt enkelt bara för bra!

2008-06-12 @ 06:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback