på landbacken med stadstur för ögonen

Än så länge har det inte blivit någon surfning. N. jobbar 7 till 16 den här veckan och kampen på brädan får ske under sena eftermiddagen. Han berättade igår att om man har otur hugger vinden tag i draken och släpar en låååångt upp på stranden. Plötsligt känns det väldigt skönt att jag kommer ha våtdräkt på mig. (klart ni kommer få se bilder på alla blåmärken jag får...)För att ta tillvara på tiden kollar jag klipp på youtube och ser framför mig hur jag kommer sväva fram. Positivt tänkande; yeah!

Annars, Halmstad. Den här stan är rackans trevlig när solen skiner och allt andas Per Gessle. Men när molnen lägger sig som ett tungt täcke är det inte alls lika spännande. Tur att jag har bröder x 2 att hänga med! Eftersom bror den äldre gör in plikt på jobbet, har jag och den andre mest slappat. Nu blir det dock en skön promenix in till stan för att kolla läget där. Det finns en butik som heter Paparazzi. De har värsta märkerna som jag till vardags bara ha råd att titta på. Men nu befinner vi oss mitt i rea- tider och jag hoppas att jag ramlar över något snyggt!
På vägen hem kommer vi att passera Sats. Gissa vem som studsar in med världens största smajl...  Ska påminna mig själv och inte tokköra det första jag gör. Gissar att träningsvärken blir grym ändå... Som det ser ut nu blir det styrketräning samt ett spinningpass. (Någon som befinner sig i Halmstad och vill göra mig sällskap?)
Spana annars in min överlyckliga min här nedan. Det var dag fyra i Kampala och vi for runt i stan. Jag såg en skylt för ett träningscenter långt, långt borta. Övertalade de andra att vi åtminstone kunde gå in i receptionen. Tyvärr hade jag varken träningskläder med mig eller lust att betala 175 kronor i timmen. Men de kunde inte säga nej till min hundvalpsblick, fick testa en maskin helt gratis!

Kommentarer
Postat av: www.healthfirst.blogg.se

du ser verkligen lycklig ut ;) härligt med träningsvilja!

Postat av: johanna

hej vilken fin blogg du har

2008-07-22 @ 16:32:33
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: ruth

healthfirst: Ibland vill man inget annat än att träna!



johanna: Tack så mycket!

2008-07-23 @ 04:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback