söndag igen

Söndag igen! Ska snart sätta igång med frukosten och därefter göra mig iordning för kyrkan. Blir lite snajdigare klädsel idag. A-K har fölsedagsfika i eftermiddag och då vill man gärna va lite snyggare än jeans och top. Eftersom syster inte är hemma är det fritt fram i hennes garderob =) (Och nu är det ingen här som skvallrar, right?)
    Ska leta fram usb-kabeln till kameran när jag kommer hem i kväll. Erik, Eas och jag fräste iväg och storhandlade i går. När bilden kommer upp ser ni hur mycket det blev. (Jobbigt och dyrt att vara storätare!)
Well, medan gröten kokar ska jag slå in A-K´s present. Tack Cissi för hjälpen!
Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Var så god! :-)

2008-01-14 @ 16:13:11
Postat av: ruth

Hon gillade den! Tyckte det var en skoj present och skulle meddela hur det smakade. Sen att min omslagning inte var så värst kreativ får man väl ta med en klackspark.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback