Nya muskler kräver nya kläder

 

Modeveckan har landat med buller och bång i stan. Första veckan är vigd åt De Där Viktiga Personerna. Det skulle visst vara något för allmänheten med. Kulturhuset kommer ha utställningar om diverse modesaker. Får gå in på Allt om Stockholm för att ta reda på mer info!

image135

Annars passar det alldeles utmärkt att  få en hint om vad man ska satsa på fram över. Inte minst nu när jag rensat ut garderoben. Jag gör inte det överdrivet ofta. Kanske för jag inte gillar att göra mig av med saker eller säga farväl till plagg som jag innerst inne tycker om. Trots att jag inte använt dem evigheter. Experterna menar att man ska göra sig av med sådant man inte burit på ett år. Men är nu i en lite trixig situation. Har blivit väldigt tunn efter intensiv träning och för "nyttig" mat. Precis allt har blivit för stort och de största använder jag inte längre. Men är på väg uppåt igen och då vill jag ha kläder som passar när jag nått målvikten. Hur gör man då, någon som vet?

Nope. Nu är det dags för lunch. Fick tipset av PT-Johanna att lägga till en avokado för fler kalorier och mer fett. Bra sådant dessutom! Nu ska här banne mig byggas muskler!


Kommentarer
Postat av: Elin

men ruth!!! du får ju inte bli tunnare, jag blir orolig för dig.

2008-01-29 @ 16:40:11
Postat av: Malin

Håller med! Du får verkligen inte bli tunnare nu, så det så. Kände mig ju som en valross brevid dig förra veckan, du kan få ett par kilo av mig ;-) Skämt å sido, ta hand om dig vännen. Tänker på dig!

2008-01-29 @ 18:31:51
Postat av: ruth

Det finns ingen anledning för er att vara oroliga! Har hela situationen under kontroll och lägger på mer av allt för att öka i vikt. Malin, du väntar två bedårande bebisar. Klart du måste vara större än mig, du är jättefin med magen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback