Hur man får en tonårsbruds ansikte

Choklad ger visst finnar! ( Eller acne som vi säger i hudvårdskretsar) Alla rapporter som jag läst menar att det inte spelar någon roll vad man petar i sig. Det är inte alls orsaken bakom acne. Bah, säger jag! Slår vad om att chokladfabriker och liknande står bakom forskningen. Efter mina, helt empiriska och tillförlitiska granskningar spelar  det i allra högsta grad roll! Hur ska man annars förklara att mitt ansikte är totalt invaderat av prickar och utslag? Låt mig förklara. Jag äter mycket, mycket sällan choklad och annat i den kategorin. Men under julhelgen har jag helt vanvettigt hängett mig åt den sysselsättningen.(samt mammas köttbullar och pappas fiskanrättningar) Och voilá! Förutom en mindre smickrande viktuppgång, har jag fått en tonårsbruds anlete. Det är inte roligt på något sätt. Inte när bröderna lutar sig närmare, fixerar blicken på hakan och flinar till. "Nämen, vad är det för ny livsform som flyttat dit? Det verkar som om de bygger en hel stad!"

Det finns bara en sak att göra.
Använda Mary Kays mest beprövade produkter när det kommer till acne.



Jag återkommer om ett par veckor för att berätta hur det gått. Om allt går som jag planerat har även extravikten försvunnit då. Men som sagt.  Jag håller er, my darlins, uppdaterade.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vad tycker du om att bära äkta päls? Tacksam för ditt svar :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback