vilken dag är det egentligen?

Jag vet knappt om det är fredag eller måndag i dag. Så visade det sig att det är tisdag... Konstig känsla! Fast det så klart, blir väl så när man jobbat helgen. Drog ner till Borås och slet värre än straffångarna i de sibiriska saltgruvorna. Men det var samtidigt väldigt roligt och givande. Kände på något vänster att jag fick minst lika mycket som jag gav ut. Fick dessutom en grym intervju med en tjej som ser fem procent på höger öga, zero på vänster. Hon har idrottat som en tok under hela uppväxten. Vi snackar friidrott, dressyr, segling, judo, simning.... Folks, ni som gnäller om att ni inte kan eller har förutsättningar att träna. Det handlar om vilja och en gnutta planering. (ok, mycket av den varan för bruden ovan). Det jag vill ha sagt är att inget är omöjligt.

Sitter nu hemma hos syster yster. Hon har världens mysigaste lägenhet och vprde det inte min syster hade jag förmodligen krossat ena knäskålen på henne. (för att få lägenheten alltså, inget annat. Jag är inte fullt så ond) Snart blir det en sväng på stan för att se vad den här stadsdelen har att erbjuda.

PS. Bilden i föregående inlägget är inte speciellt smickrande. Är fullt medveten om det. (och måååånga har påpekat det med) Är helt enkelt inte fotogenic, eller hur man uttrycker det. Försöker nu få nån bild där jag ser lite mer... ja... bra ut. Så ni ser att jag inte enbart har ett utseende som ropar hej-kom-å-hjälp-mig.

Kommentarer
Postat av: stalkern Elin

näe! jag tycker du var jättesnygg på kortet juh!! vad är detta för dumheter!? SNYGG :)

Postat av: ruth

älin: Ahhh... darlin. Du är alltid lika snäll mot mig!

2008-02-20 @ 09:08:42
URL: http://ruth.blogg.se
Postat av: Elin

Inte snällhet, fakta :)

2008-02-20 @ 10:32:00
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Susanne

Är inget fel med den bilden alls tycker jag... Ni ser båda goa å glada ut! :)

2008-02-20 @ 12:42:30
URL: http://zuzibuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback