svullarhelg en masse

Vilken svullarhelg det har varit! Började redan på fredagskvällen med Ben and Jerry glass. Jättegod, men måste nog erkänna (till brors stora glädje) att Lejonet och björnen är ett strå vassare. På lördagen åt jag upp resten av glassen som jag inte proppat i mig kvällen innan. Lite annorlunda frukost än den jag brukar köra. Fast det så klart, är det inte att frukost under helgen ska vara lite extra? Haha.

Cissi, den ängeln, hade lovat att komma över och hjälpa mig med rummet. Som tack tänke jag bjuda på lunch. Rent idiotiskt eftersom Cissi har handlag när det kommer till mat. Det har inte jag. Således låg jag sömnlös halva natten och funderade vad jag allsindar skulle fixa. Slutade med kycklingsallad. Jag vet, inte världens mest avancerade recept. Men fullt ätbart. Därefter började vi lyfta in de tyngre möblerna som soffan och bokhyllan. Släpandes fram och tillbaka kom vi tillslut fram till vart allt skulle stå. Nu ska jag bara ta mig i kragen och få allt annat på plats med. Det lär ta lite längre tid... Hua... Utan Cissi hade jag fortfartande släpat soffan runt rummet. Thnx darlin!
Moffarhelgen fortsatte i rask takt med smörgåsar, glass med chokladsås och mammas bullar. Magen blev alldeles rund! Då passade det bra att kolla på Harry Potter och fången från Azkaban. Har knappt sett något med den figuren innan. Till min överraskning var filmen bra! Man kanske skulle se de andra också. Jag menar, man vill vara allmänbildad!

Kommentarer
Postat av: Elin

ohh, nej...säg inte att lejonet o björnen är godare, även om du tycker det! håll inte med bror din ;)

2008-02-05 @ 19:16:34
Postat av: ruth

jag inser faran med det... han kommer bli så mallig över att "hans" göteborgsglass är godare än amerikanernas. Är det försent att ändra sig nu?

Postat av: Elin

Jag är rädd för det :/ men jag ska minsann hålla fast vid amerikanglassen ;) allt för att slippa malligheten, eller nåt :)

2008-02-06 @ 17:38:11
Postat av: Elin igen

eller, det beror ju på om han läser din blogg eller inte...

2008-02-06 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback