går lös på tangentbordet

Jag bestämde mig för att lunchträna idag. Något som jag inte har har gjort på evigheters evigheter! (Läs; innan sommaren) Glenn körde en blå 45 minuter och bredvid mig satt Terese och gav järnet. Glenn är riktigt bra! Han har grym musik och ett upplägg som fick mig att bli helt slut!  Även om jag var högst närvarande under klassen var det en skön mental paus. Att släppa allt runt omkring och sätta allt fokus på att trycka pedalerna runt, runt, runt.


Annars har det varit fullt upp idag. Intervjuerna har avlöst varandra och jag har gått lös på tangentbordet. Tror minsan att artiklarna kommer att bli bra! En av tjejerna jag pratade med sa att hennes pappa har tidningen och tycker att "den är sveriges bästa nyhetstidning!" Då blir man riktigt glad! Det är oerhört sällan som jag tänker på att jag blir läst av tiotusentals människor. Att de ögnar igenom mina texter och reagerar på mina ord. Känns ganska konstigt! När jag skriver tänker på om min syster skulle ha tyckt om det. Blir svaret nej får jag börja om från början. (Hon är min starkaste kritiker. Gillar hon en text lovordar hon utan dess like. Är den inte bra nog osar det svavel...)

Nope, nu blir det mer jobb. Sen iväg till gymmet igen för att få lite fason på ben/rumpa/mage! Bytte ut min vanliga mellanmål med keso, äpple och kanel mot lussebulle, pepparkakor och fikon. Till det avnjöts Pepsi max. Under hur långt jag står mig på det... Får kanske komplettera med en proteindrink innan träningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nåt tips på hur man får i sig proteindrinkarna? det smakar ju inte hallonsaft precis...

2008-12-18 @ 21:17:48
Postat av: M@rcus

"gainomax" är en av få som smakar naturligt och gott. annars skaffa farings (köp från mmsports.se) grymt bra, en av marknadens bäst tillskott till alla former av träning och till ett bra pris.



Men inget slår pepsi max som är en av världens "bästaste" livsnjutning i flytandeform.

2008-12-19 @ 10:52:54
Postat av: ruth

Håller med m@arcus; gainomax smakar gott (är bara så rackans dyrt) men det finns även goda pulver! Prova Eiselt Double pro eller Hy- pro. (sök på styrkadirekt.se) Det blir godare om du blandar ut med mjölk än med vatten!

2008-12-19 @ 16:37:42
Postat av: M@rcus

HAHA säger hon som inte dricker eller gillar milch! :P

2008-12-22 @ 03:18:51
Postat av: Elin

Haha, jag tänkte också på det :P att du inte gillar mjölk....

Postat av: ruth

käraste marcus och elin: Mjölk smakar bläh när man dricker den rakt upp och ner. Men mixar man med prottepulver, chokladpudding eller något annat i den stilen fungerar det utmärkt. Basta!

2008-12-23 @ 14:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback