onsdag hela långa dagen

Ibland har man tur som en tok, precis som när jag och kollegan J släntrade ut genom entrén hade det slutat regna. Med andra ord blev cykelfärden mot stationen ganska behaglig. Har påbörjat en ny bok, Berlinerpopplarna, på tåget nu. Har bara hunnit ett par kapitel, men den verkar lovande. (se detta således som ett tips…)
Hann i bra tid till gymmet för PT- cirkeln. Peter körde samma upplägg som när jag var med för två veckor sedan. Fick en maxpuls på 191 och salen snurrade några varv mellan stationerna. Med andra ord; hårt och effektivt- precis som jag vill ha det! Hem, äta och umgås lite med folket i huset.

Idag hade jag egentligen planerat in intervaller innan jobbet. Men eftersom tröttheten segrade över viljan och träningsvärken från måndagens ben- och ryggpass var manisk, skippade jag det. Bara så där slänger jag in en vilodag! Ja, så är planerna i alla fall nu när klockan närmar sig tre. Får se hur det känns i kväll när jag kommer hem. Annars blir det julstäd och pynt för allt vad tygen håller! Vet att jag ska ha julsakerna någonstans, ska bara komma på vart! Haha, det löser sig alltid.

Näpp. Nu måste jag iväg till ett par som firar guldbröllop på lördag. En intervju med dem och jag hoppas kunna ge er, my darlins, expertråd hur man håller ihop i hela femtio år!
Oh, just det ja. Jag ska ta med fika till jobbet på fredag. Och jag har ingen som helst aning vad jag ska hitta på för nåt! Det är här ni kommer in… Det ska räcka till ca 20 personer och ska gå att transportera på både tåg och cykel. Suprise me!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kladdkaka med cocosklet på! =) Onyttigt och gott!

Postat av: Malin

Håller med elin, kladdkaka går alltid hem! Överlag tycker jag du ska satsa på nån kaka i form, bullar och muffins och liknande kletar bara ihop sig när man transporterar det. (enligt min erfarenhet :)

puss!

2008-12-03 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback