vad väljer man?

Redan torsdag. Veckan har gått så fort! Jag är dessutom fortfarande smått förvirrad att bara vara här. Hjärnkoman har släppt och jag kan tänka igen. Men det känns ändå som om jag inte på långa vägar har vant mig att sitta på en redaktion. Bara detta att intervjuer och skrivnadet sker på arbetstid och inte fritid är minst sagt främmande.
Livet är mycket mer inrutat än innan; vakna, resa, jobba, träna, hem, sova, vakna, pendla, jobba... (ni fattar grejen) Plötsligt har jag ingen som helst tid till andra saker än ovanstående. Vill jag träffa vännerna måste jag bortpriotera träningen. Vill jag träna kan jag inte träffa vännerna. Kommer så sent till stan på kvällarna att jag varken hinner eller orka göra bägge. Vad ska man välja, vilket är viktigast?
Jag önskar att jag kunde svara på det med detsamma.

Under tiden jag funderar får ni ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: JoHo

Det är SVÅRT att bli såhär "vuxen" ju, jag håller med! Och det här med att pendla... not my favourite thing ever - det stjäl dyrbar TID. Men det GÅR. Man får vila på tåget och förkorta sin sovtid hemma! :D Men problematiken vänner vs. träning... svårt, svårt. Träna med vännerna??

Postat av: Jane

Idag har du ju fått träna OCH umgås med vän iaf! :) Du får helt enkelt se till att dina andra vänner också börjar träna! Tänk, att jag har lösningen på alla (nåja) dina problem..

2008-08-15 @ 09:03:04
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: ruth

Joho: Pendla tar så mycket mer på krafterna än vad man tror. Funderar på att skaffa gummiband så jag kan träna ombord!



Jane; Alltså, du är så smart! Mina vänner får helt enkelt börja träna. Tur att du gillar gym lika mycket som jag :D

2008-08-15 @ 10:23:48
Postat av: sofy

Jäpp. Häng lite mer med oss bara, så har du ordnat det på ett kick! :)

2008-08-15 @ 15:29:01
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com
Postat av: Elin

Och när hinner du blogga?! Tycker det varit lite dåligt av den varan på sistone ;)

2008-08-16 @ 13:17:58
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: JoHo

Vill bara önska STORT LYCKA TILL ikväll när du ska ut och springa! :)

2008-08-16 @ 16:30:12
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback