mycket gjort idag!

Nu sitter jag på ett café på söder och jobbar. Det låter himla flashigt, jag vet! Lite Sex and the city med en latte bredvid, snygga människor och en massa inspiration. Sanningen är att folk pratar högt och mycket. De springer fram och tillbaka och tror att hela caféet tillhör just dem. Störiga är namnet! Varför sitter jag då kvar? En anledning är att detta är ett av få ställen som har kontakt och (gratis) trådlöst internet. Dessutom är personalen sjukt trevliga och jag koncentrerar mig bättre här än hemma. På det stora hela är det ändå kalasbra! Att jag dessutom skrivit klart två artiklar, påbörjat den tredje och snart ska leka fotograf gör det hela inte sämre.

Dagen inleddes på Zenit tillsammans med Jane. Hon är för härlig, påpekar alltid när jag småfuskar och ser till att jag gör det mesta rätt. Ni kanske trodde att jag hela tiden kör superstrikt. Nja... smått omedvetet kör jag med tjuvtrick och underlättar för mig själv. Jag hade inte så hemskt mycket fantasi vad jag skulle hitta på idag. På Janes inrådan började vi med rodd, jag lite kortare tid eftersom jag helt enkelt kom senare. Hoppade sen upp på trappmaskinen. Jag har aldrig gjort det innan. Konstigt, japps. Men har tyckt att det ser så nördigt ut med att stå och bara... tja... trampa! (inga jämförelser med löpband eller spinningcyklar nu!) Men det var supereffektivt! Jag gissar att det kommer kännas rejält i benen imorgon. (sweeet)
Nä, nu är det lunch med favoritsystern som gäller.

Kommentarer
Postat av: Jane

Tack för en mycket härlig dejt i morse!! :D Lovely as always!! Kram!

Postat av: ruth

jane: tack själv!!

2008-08-29 @ 16:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback