halvmulen torsdag i barndomens tecken

Har ingen aning vad som är fel på mig! För andra gången den här veckan kom jag inte iväg till morgonträningen. Morgontrött är ett begrepp som inte finns i min vokabulär. Likväl snoozar jag ett par gånger och inser att jag kommer missa tåget. Snooza, har aldrig någonsin gjort det innan! Jag visste det, har blivit gammal och trött. (26 år... gah.. Halvvägs till att mata änderna i parken) Men det man inte gör innan jobbet får man göra efter. Har tänkt att gå på SatsCore Puls i eftermiddag och kör den planerade styrkan före. Jag har ännu inte testat gymdelen på Odenplan, där passet hålls. Förhoppningsvis är det inte så mycket folk så jag kan gå omkring en stund och spana efter mina favoritmaskiner. Bläddrade igenom några gamla nummer av Fitness Magazine och klottrade ner några övningar som såg roliga ut.

Lyssnar just nu på en barnskiva jag hade som barn. Åh, hela jag blir lycklig av den! Påminner om soliga dagar, mjuk glass, kärleksfulla kramar och plåstertäckta knän. Perfekt för en halvmulen torsdag!

Kommentarer
Postat av: Pain is just weakness leaving your body

Ja det är alltid kul att testa nya gym, jag tränade på ett nytt ställe i lördags och då spanade jag in maskinerna undertiden jag sprang på löpbandet.

Postat av: Anna

Åh jag vill ju tycka om gröt... Jag tar några tuggor och sen gåååår det inte... Suck!

2008-04-03 @ 17:22:34
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: ruth

Pain is just weakness...Det är skoj att variera sig lite ibland! Det där med att spana från löpbandet tar jag med mig till nästa ställe!

Anna: Det är ungefär som med mig och vitlök. Vill väldigt gärna med är totalt omöjligt!

2008-04-04 @ 08:42:51
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback