don´t want to be all on my own

image190


Märkligt. Sitter hemma en fredagskväll alldeles själv och kollar på så ska det låta. I den perfekta av världar skulle jag varit ute och röjt med en kompis ikväll. Men hon råkade ut för Faraos hämnd igår och hålls nu sällskap av en hink inom lämpligt räckhåll. Eftersom dagen var som den var, kände jag inte direkt för att bege mig ut i Stockholms vimmel all by my own. Frågan är nu vad som sker imorgon. Har ett gympass inplanerat, men därefter gäspar kalendern ganska tomt. Hur är det möjligt att man går från ett totalt späckat schema till precis nada!

Elin, vågar jag boka upp min dag utifall att...?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm, jag har ett förslag på hur du ska göra... får nog ta o logga in på msn :P

Postat av: Nadja

Tack för tipset på bra magövning, jag tror jag förstår hur du menar, ska testa på måndag då det är styrketräning som gäller! Trevlig helg! Nadja

2008-04-12 @ 11:55:15
URL: http://nadjae.blogg.se/livsstil
Postat av: Anna

Jag vill gärna ha sällskap =)! Vet dock inte hur det ser ut med jobb för min del i höst så jag vågar inte boka nåt än!

2008-04-12 @ 18:00:56
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: ruth

elin: msn var det!

nadja: ah, kalas! Berätta gärna hur det gick. Den är sjukt jobbig om man gör den rätt!

Anna: säg bara till när och hur, så ska jag se hur det ser ut på min jobbfront.

2008-04-14 @ 15:21:20
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback