stay friends, skulle inte tro det

Det finns så många onödiga sajter på nätet! Som den där stayfriends. Man får ett litet konto där det går att se vilka som är medlemmar. I mitt fall; runt ett tiotal från klasserna runtom. För att skicka mejl, kolla bilder, lägga upp egna bilder, se presentationer and so on krävs ett speciellt medlemskap. Det vill säga, för att se mer en lista med nam krävs en årsavgift. Till min fråga: Vem allsindar betalar 169 kronor för att kolla på sina gamla klasskompisar? Jag menar, så roliga var de faktiskt inte. De enda jag  skulle kunna mig tänka träffa från grundskolan, är de som följde med vidare till gymnasiet. Lets face it: De i klassen är knappast några jag vill träffa igen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, lägenhet på liljeholmen =) (i jkpg, inte ute hos er :P) Får lägenheten i november! Så säger till när det blir inflyttningsfest ;) kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback