Önska inte för mycket...

Malin säger:

åh herregud!! herregud!! är du upptagen? har precis varit hos barnmorskan.......


ruth säger:

Ja e här, shoot!


Så började det när malin hoppade upp på msn i förmiddags. Hon har inte alls mått bra under de första veckorna. Det har varit så illa att hon funderat om något är allvarligt fel. Hon fick en tid hos barnmorskan och där:


Malin säger:

hon frågade hur jag mådde och sen började hon känna på min mage. så såg hon plötsligt jättebekymrad ut och frågade vilken vecka jag var i. när jag sa vecka 12 så undrade hon om jag verkligen var säker på det


Och hon blev hur rädd som helst! vem blir inte det när experterna ser alldeles förskräckta ut? En läkare tillkallades och ett ultraljud togs. Ingen sa något och tysnaden la sig som en tung filt över rummet. Han letade efter hjärtljuden som inte ville höras. Så hörs de tillslut.


Malin säger:

Vi blev så lättade men det lät orytmiskt på nåt sätt, jättekonstigt. men då började marcus fatta vad det rörde sig om. han kramade min arm och sa "håll i dig nu älskling, hör du vad jag hör?" och läkaren bara nickade


ruth säger:

det är två, inte sant!!!!!!!


Malin säger:

det stämmer!!! jag fick se på skärmen sen och då syntes det tydligt att det inte bara var ett litet hjärta som slog, utan två!!!


ruth säger:

alltså.... jag saknar ord...Jättegrattis!



Malin, samma Malin som jag skrivit om tidigare. Hon som gjort sitt livs resa de senaste två åren med att få sötnosen Bianca, flyttat sextio mil, gift sig och väntar nu tvillingar. TVILLINGAR!!!!

Malin, jättegrattis! Tvillingar, det är fantastiskt roligt.

(min mamma hälsar att allt kommer gå bra! )


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vännen! Ja, du fick verkligen ta emot en dos hysteri i förmiddags när jag var så skärrad, men du tog det bra tycker jag ;-) Nu känns det lite lugnare, men jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Men enligt marcus så kommer det bli nåt riktigt stort av dem, för det blir det alltid av tvillingar, enligt honom. Vet inte om jag ska hålla med.... ;-)
Kram på dig!!

2007-09-27 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback