kafffekoppskoppar

Det  var inte så himla smart det här. Jag talar naturligtvis om att dricka så vansinnigt mycket kaffe idag. Jag har räknat på fingrarna och kommer fram till ungefär åtta koppar. Just det, åtta (8) stycken. Till råga på allt är det temuggar som jag syftar på. Hur räknar man då, hur många koppar blir det i kaffekopps-storlek? Då kommer man oundlvikligen fram till nästa fråga: Hur många kaffekoppskoppar går det på en temugg? Två, tre? Upplys mig någon! Hur som haver, hur många det än blir har det ändå blivit alldeles för många. Och jag mår illa.


Kommentarer
Postat av: Henry

Nej jag vet! Vi äter upp oss 75 kilo, förminskar brösten och rakar av oss håret! Bara för att visa dom där jävla skyltdockorna vem det är som bestämmer! Are you with me?

2007-09-25 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback