Osnygg men tuff

Man måste inte vara universums flashigaste person för att träna på Sats. Jag själv är ett alldeles lysnade exempel på det. Ibland bättrar jag inte ens på sminket innan jag drar dit. Vissa gånger struntar jag i lilla läckra linnet som avslöjar biceps och triceps och satsar istället på något rymligare. (Det hade minsan inte hänt på Studio Yami i Oskesam. Den som hade flest guldarmband på sig vann. Och halskedjor, armband liksom stora örhängen. Den som svettades minst under aerobicsen fick även de extrapoäng.)


Dagens outfit:
# Ett par dojjor med en liten blodfläck längst fram
(Efter en oerhört traumatisk snubblingsolycka)
# Ett par träningsstrumpor
(coolt nerhasade för att inte likna 40 plussarna)
# Ett styck trekvartsbyxor
(skönt trekvartsfladdrande)
# En t-shirt i storlek 158 med texten Mzungu,
(För icke-swahilitalande betyder det kort och gott vit utlänning.)

Där ser du! Kom igen nu, hur mycket mer ska jag behöva tjata? Det duger med nästan vad som helst i klädväg. Vissa tränar till och med i shorts, trots att det vrålar 80- tal om det. Jag vill ha en träningskompis!!!!
Nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Om SATS inte skulle vara så överdrivet dyrt så hade jag hängt på, behöver röra på fläsket lite.

Postat av: maja

awwwww. yami i hjärtat!!!

2007-10-16 @ 16:39:06
Postat av: ruth

"träning är bra för både sinnet och kroppen"- visdomsord av ruth.

Yami!!! Kommer alltid älska det stället, trots allt jag sagt om centret. Men ändå. Awwww...

2007-10-17 @ 14:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback