Fem tankar om kyla

Listor är alldeles för underskattade i dagens samhälle. Därför tänkte jag stå upp för denna ädla form av information. Finns det något mer sätt än listor där man snabbt och enkelt berättar saker? Nä, just det. Därför, för den goda sakens skull, tänkte jag lista fem tankar om kyla.

Vassego.

Fem tankar om kyla
1)
Alla ser ut som rökare när det är kallt, det gör det svårare att undvika dem på perrongen.
2) Mössan värmer inte enbart på vintern. Den räddar även bad hairday och ger en coolare image.
3) Det är bra att ta det kallt ibland. Som när man bestämmer vilka skor som ska inhandlas.
4) Att få ett kyligt mottagande är sällan uppskattat. Kontra med ett bländade leende.
5) Kyliga dagar ger kalla händer. Då måste hela landet vara befolkat av människor med otroligt varma hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Anna

WORD!

Postat av: Ruth

word? jag förstår verkligen inte. Det finns inte ett enda stavfel i mitt inlägg. Varför skriker du word för?

2007-12-03 @ 16:36:21
URL: http://ruth.blogg.se
Postat av: Anna

Haha....word! på engelska....typ som att jag håller med! =) du vet "word"! inget illa menat med andra ord...

2007-12-03 @ 16:43:00
URL: http://destinyforfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback