under 25 minuter

Åhhh.... SIngin´ in the rain var helt underbar! Tack vare Oscarsteaterns fjäsk för journalister hamnade jag på rad nio. (Kan tilläggas att rad åtta har teaterns bästa platser.) De sjöng, dansade, steppade, agerade och allt sådant som förgyller en musikal. Rennie Mirro, Karl Dyall... Jag smälter totalt! Jag håller på att skriva en recenssion just nu, lägger ut den på bloggen lite senare.

Så till mitt huvudproblem; det blev Acne-jeansen, Tommy Hilfiger skjortan samt ett par ursöta pumps från Vagabond. Kände mig jättefin! (På väg till teatern tutade inte mindre än tre bilar. Gott betyg?) Har ingen bild ännu att lägga upp, men den kommer. Kanske i samband med recenssionen?

I dag... har shoppat träningssaker. Strumpor, sport-bh och linne. Kanske onödigt att lägga så mycket pengar på sådant som bara används på gymmet. Men med tanke på att Sats (all mighty) får runt fem besök i veckan, känns det v'ärt allt!
Nu ska jag belöna mig själv med en joggingrunda! Har jag berättat att jag ska vara med i Vårruset? Ok, jag vet! Liiite väl i kärringträsket. Men allra käraste systers kollegor ska vara med, frågade om jag ville göra dem sällskap. Why not? Under tjugofem minuter heter vi... Bra mål, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback