musikalklädd

Snart ska jag till jobbet. Nepp, du läser inte alls fel, trots att klockan är halv fem. Ska nämligen skriva

recention i kväll. Och föreställningar av diverse slag brukar  vara på kvällskvisten. Liksom musikalen Singing in the rain. 

Då ska man ha nåt vettigt på sig, har jag hört. Eller rättade sagt läst. DN´s vett och ettikettskola berättade att man bör klä upp sig. Inte nödvändigtvis jättemycket, men aningens. Så nu kommer mitt dilemma: Vad ska jag ha på mig? Jeansen är klara. (ja, mamma. Man kan ha jeans nu för tiden. Nej, det spelar ingen roll att man inte hade det på 60- talet. I dag funkar jeans till precis allt) Men resten då? Kolla in nedan. Jag berättar imorgon vad det blev!


Här ser du ett par Acne-jeans (klart). Bredvid en skjorta från Tommy Hilfiger samt en A-linjeformad skjorta från MQ. Eftersom jag inte hittade någon bild (...) försökte jag mig på att rita den. (finns annars som mitt presentationfoto)Gick väl sådär. Men nu har du ett hum i allafall!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback