pingis på hög nivå

**************************************************************************************************************************'*****

Ibland undrar jag om allt står rätt till i min arma skalle... fniss.... hör här bara:

Ruth~ Har du hör den där nya låten med Enriqe Eglesias?
Ewa~ Mmm.... Jo, det har jag gjort. Rockar bra i läkemedelsrummet!
Ruth ~ Har du tänkt på att trummorna i början låter exakt, och då menar jag exakt som pingisbollar mot ett pingisbord. Visst är det värsta coola. Typ ihåligt men ändå bollaktigt?
Ewa ~ Jaaa du... Det kanske inte är så lustigt när själva låten heter "The ping ball song".
Ruth ~Jaha. Så det är det med flit?
Ewa ~Typ.

*******************************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback