that cool guy som inte riktigt kunde ta ett nej

Jag har vetat hela tiden att det drar omkring lite smått skumma snubbar på dejtingsidorna. Som  på 7e himlen, där jag förövrigt blev anmäld när en av kompisarna äger den. När man har med kristna  likasinnade att göra, kunde man inbilla sig att de är... ja... lite mer synkade med verkligheten, Man blir stänigt lika förvånad. Läs inte fel nu, många där är jättetrevliga men några är milt sagt underliga.

Kolla in det här:

Avsändare
ThaCoolGuy

hello
hej.. vill du gå en promenad me mej nån dag i stan i nån park?

Avsändare
ThaCoolGuy

 
hello
varför skriver du inget för? du kunde åtminstone kunna tackat för mitt brev.. men e man elak, så e man.

Sv: hello
ok... ska det här föreställa nån slags skoj ironi eller....

Avsändare
ThaCoolGuy


Sv(2): hello
nej, ingen ironi, blev bara irriterad för att du inte skrev nåt.. tror du att du e bättre än mej eller?
Sv(3): hello
seriöst... som pres skriver du bara att du är en cool kille. Mycket att bygga på eller? Ok, som svar: nej, jag vill inte gå på promenad i en park med dig.

Avsändare
ThaCoolGuy


Sv(4): hello
FULA OKRISTNA ÄCKEL!!!

Felmeddelande
Du kan inte kontakta den här personen på grund av att ThatCoolGuy har blockerat dig.

Jaaa... vad säger man. Det finns lustiga människor överallt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahahaa!!! jag säger då det... vissa på sjunde är knäppa....=)

Postat av: Simon

Hahahahahahahahhahahaha!:)

2007-08-05 @ 11:28:53
URL: http://www.tr0ll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback