Jag vill. Nu. På en gång!

Jag blir så himla frustrerad ibland. Som att jag är sjukt svag i axlarna, för att nämna en sak. Biceps, triceps och bröstpress kör jag hyfsade vikter i. Men när det kommer till axlarna strejkar hela systemet. Till och med brorsdottern på futtiga sju år skulle ta mer. Ameh... Jag vet att enda sättet att bli starkare, lyfta tyngre med fler

 repetitioner är att träna just axlar. Men blir så arg på mig själv när jag inte klarar av det jag vill kunna klara av.

Hav tååålamoood, Ruth....

Nä, det är inte en av mina bästa sidor.

Säger istället; Giv mig styrka.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kommer gå långt :) Med rätt inställning kommer man långt ;)

Postat av: Clara

Tålamod...ja dt e väl ngt av dt svårast att ha just TÅLAMOD! Man vill att allt ska vara perfekt innan man ens hunnit börja ;) Fast ibland kan ju den långa resan till målet vara inspirerande och underbar...ibland alltså!

2007-12-18 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback