ett linne istället, kanske?

Lätta fjädrande steg, bris genom slarvigt uppsatt hår (det som är kvar av det... berättar mer sen!) lagom flås i lungorna, sol och vatten. Kungsholmen runt blev det, en helt fanstastisk sträcka! Det tyckte fler än A-K och jag. Det vimlade av folk i löparkläder och svung i benen. 
Utanför porten var värmen och klibbigheten nästan överväldignade.

 A-K~ Har du lust att bada?
Jag~ Jo, men jag har inga badkläder med mig.
A-K~Äh, du kan låna av mig.
(tio minuter senare och jag försöker knyta på mig överdelen)
A-K~ Det går inte så bra va?
Jag ~Nja... den är lite stor. Får knyta ett par varv. Haha...
A-K~ Mmmm....
Jag ~Det har försvunnit lite när jag tränar så hårt.
A-K ~Just det. Det är ju fettvävnad. Och den försvinner ganska lätt just där.
Jag~ Joooo.... det stämmer nog. Har nog inte blivit överdrivet mycket kvar.
A-K~ Näää....
(Fem sekunders tystnad)
A-K~Men du kan få låna ett linne istället om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback