näääää

Näää... nu orkar jag inte mer! Pappa påminde om att deklarationen ska vara inne på tisdag. Oh, dear... ska jag deklarera själv! Räkna om där, dra avdrag där och multiplicera men inte få mer än 20 000 där... Ahhh... blir totalt galen.

Annars har det varit en ganska bra dag. Tränade cykel på SATS. Det var ett gult pass, dvs ett enkelt pass. Men jag flåsade likt en Kol-sjuk innan ens uppvärmingen var slut. Insåg att jag borde lyssnat på sköterskan på blodgivningen lite bättre. Som att dricka ordentligt, vila och inte ha några extravaganta träningspass. Men det är ju så skoj! Att man sedan glömmer bort att dricka är en petitess i sammanhanget. Nåja, måste förmodligen höva i mig en halv liter vatten innan sängen lockar allt för mycket. Om inte deklarationen fått mig på fall innan des!!

glid i frid.

Btw. Eas var hemma när jag ramlade in genom dörren. "Ska vi baka" frågade han på pigg värmländska. Sagt och gjort. Spänstade ner till affärren och införskaffade det nödvändigaste. Blev riktiga monsterbullar, gigantiska. Frågan blir om det är jag som äter bullen, eller om den slukar mig... (någon som nappar på skräckfilmförslaget här?) I alla fall. ska provsmaka en i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback