fyra hjärtformade drinkpinnar

Egentligen har jag hur mycket som helst att göra. Som att ringa de där telefonsamtalen till kleti och pleti. Men jag hittar lixom inte inspirationen att göra det. Bara att ta upp telefonen och knappa in siffrorna (som för övrigt är väldigt svårknappad) känns jobbigt. Inte för att det är speciellt brådskande, men skönt om det blev gjort.

Nåja. Måste berätta om helgen! Fikade och gick på bio med R. i fredags. I innerfickan hade han en inbjudan till en ny klubb på Östermalm. Det är inte ofta jag går på invigning av saker och ting, absolut inte stekarplejs. Kom i tid, stod det på VIP-pappret. Sagt och gjort, kom dit gott och väl tio minuter innan utsatt tid. Nerför en stentrapp (hamnar vi månne i vinkällaren, undrade jag i mitt stilla sinne.) Där fanns en liten lokal med rosa medaljongtapeter, vita skinnsoffor och mörkt betsade bord. Klubbmusik dunkade i högtalarna i samma takt som folket ramlade in. De som brukar synas på Punkt SE´s vimmelfoton. Måste säga att det var länge sedan jag skådade alla dessa Paris Hilton kopior och blackslicks. Ganska roande eftersom jag så totalt stack ut ur drresskoden. (Men får man reda på ett par timmar innan att man ska dit, är det inte enkelt att svida om.) Det bjöds på italiensk buffé i form av marinerade oliver, torkad skinka, ost samt vin och drinkar. Efter några minuter fortsatte vi till ett café istället. Kändes lixom bättre så. Inte för jag har något emot att festa, men då ska man vara på humör för det. Fick dock med några av de exklusiva presenter som utlovades; fyra hjärtformade drinkpinnar. Nice, ey?

Nu är det Body Pump på Sats som gäller! Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback