en hel dag!

Snart har en hel måndag försvunnit i tomma intet. Märkligt hur fort tiden går när man har mycket att göra. Och det stämmer verkligen den här veckan. Är ledig på fredag och måste få ihop otroliga mängder text tills torsdag kl 15.00. Äh, nemas problemas. Det gäller bara att jobba på ordentligt!
Om någon halvtimma tänker jag kasta upp väskan på ryggen och cykla till tåget. Efter före-träning-mål, skiss på artikel och surf på mobilen (ah, den är så bra!) räknar jag helt kallt med att köra ett pass på gymmet. På schemat står styrketräning ben och axlar men är smått tveksam. Mina knän och höfter gör fortfarande ont efter lördagens långpass. Fnular på att låta dem vila från benböj, utfall, upphopp och andra övningar. Very well, det får jag ta när jag kommer dit.
Lev väl.


Kommentarer
Postat av: Ingela

allt bra söt?

Postat av: Carro

Ja, det är nog smartast att låta trötta muskler vila och piska på dem när de is back on track igen. Du fick säkert filurat ut nåt lämpligt sätt att attackera din kropp på =)

2008-10-13 @ 22:24:34
URL: http://carroho.blogspot.com
Postat av: ruth

ingela: Söt, aww söt du är! Det mesta rockar!



Carro: Jopps, kom på ett alldeles utmärkt sätt att attackera köttet på! Effektivt och kräkvarning!

2008-10-14 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback