många koppar kaffe

Ett antal koppar kaffe senare är det redan eftermiddag. Räknade ut att jag har varit på tidningen i nästan tre månader nu. Seriöst, tre månader! Jag har vant mig vid att pendla till Uppsala och att spatsera upp i gryningen. Jag saknar fortfarande morgonträningen något enormt, Läs: Janes fantastiska sällskap. Å andra sidan har jag mer och mer accepterat att träna på kvällen. (Nu funderar jag på varför jag gick och köpte en ny tv, minns inte när jag kollade på den senast! Fast det så klart, den ser väldigt fin ut.) (Ungefär som juicepressen jag köpte när jag bodde på Lidingö för några år sedan. Jag tror aldrig den kom till använding, men rackans vad många som tyckte den var snygg!)

Om några minuter är det dags att slänga upp väskan på ryggen, plocka fram cykelnyckeln och trampa iväg till stationen. Kvällsaktiviteten kommer att bestå i styrketräning med efterföljande Tour de France. Låter det inte fantastiskt roligt? Känner du för att göra mig sällskap finns jag på plats från 18.15 på  Medis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback