prat om jobb

Jag har vairt upptagen med personaldag stort sett hela dagen. Hela gänget ät frukost tillsamman klockan åtta,( Jag hade tjuvstartat hemma... Sprang snabbdistans imorse och kände att jag omöjligt kunde vänta två och en halv timma efter avslutat pass för något i systemet!) Därefter sysselsatte vi oss att diskutera tidningens vision, vart vi är på väg och hur vi når nya prenumeranter. Många kloka idéer poppade upp och jag tror det kommer bli kanon! (Nämn vilken tidning som helst som inte vill ha ännu flera läsare och bättre innehåll!) Dessutom kom flera som man annars bara pratar med i telefon. Sådana som jobbar på diverse orter i landet och rapporterar lokalt stuff. Hur trevligt det än är att umgås med sina kollegor, blir jobbet lidande. Kunde inte låta bli att tänka på hur mycket jag hade att göra. Det blir kort och gott en späckad dag imorgon. Very well, det lär mig att bli mer effektiv och tänka snabbare. Och det, det är endast av godo!
Men det är imorgon det! Ikväll väntar tjejmiddag hemma hos Mela, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback