nu är jag här igen!

Hey folks, I´m back! Har ni saknat mig? (nu kommer delen där ni ska nicka jakande…) Ber om ursäkt för min enormt långa frånvaro. Jobbet har tagit all min uppmärksamhet, tid och vakna tid. Jag har jobbat tidiga mornar, fullt ös på redaktionen och har även varit igång långt efter avslutad arbetsdag. Hade ingen aning om hur jag skulle kunna få ihop allt i tid. Slet håret, rusade mellan uppdragen, plitade ständigt på nästa grej innan jag ens var klar med den jag arbetade med. Puhhh… Det har minst sagt varit ett par stressiga veckor. Men nu har det lugnat ner sig lite grann. Mycket att göra, naturligtvis (ska jag vara ärlig vill jag ha att göra hela tiden) men nu känns det som att jag kan andas igen.

Kort sammanfattning vad jag har sysslat med sedan sist: Var på Philips i Kungsträdgården förra veckan. De presenterade sina nyheter inom (tadaaah) ljus. Jag blev riktigt nyfiken på Wake up Light, en lampa vars ljus gradvis stegras tills hela rummet badar i ljus. Den ska simulera en soluppgång och på så sätt väcka kroppen mer skonsammare. (Den kommer att stå på min önskelista i jul!) Snart slår klockan dags att åka hem för idag. (Pressgrej på gång inne i stan) imorgon berättar jag om hur kostkollen hos PTn gick, veckans träningspass och nästa stora utmaning!

Kommentarer
Postat av: sofy

Sweet! bra att ha dig tillbaka tösen. Lovar att maila direkt när jag fått schemat!



Kram

Postat av: Johan

Ja senaste veckan har saknat mening när man inte fått sin dos av ditt målande språk :) Har av nyfikenhet läst lite av dina artiklar på världen idags hemsida, och även om språket är mer formellt än här på bloggen är det lika precist och målande.

2008-10-28 @ 21:57:19
Postat av: Anonym

Jag nickar jakande! Absolut att jag saknat dig :) Puss

2008-10-28 @ 22:37:57
Postat av: Elin

Oj, det där innan var från mig... konstigt, namn o bloggadress försvann visst...

2008-10-28 @ 22:38:36
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag har också saknat dig sötis!

2008-10-29 @ 09:20:00
URL: http://www.felicitastraining.blogspot.com
Postat av: ruth

sofy;Oh, superbra!!!



Johan:Haaa, vad snäll du är, å vad glad jag blir att du gillar mina artiklar.



Elin: gos!



Jane: me 2, å imorrn träffas vi ju!

2008-10-29 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback