make over

Vi har fått upp adventsljusstakarna på redaktionen nu. Det är så mysigt! Kan knappt vänta förrän jag själv börjar med julpyntet hemma. När jag ändå håller på funderar jag på en omöblering, har haft det likadant i ett år nu. Skulle vara trevligt att få det lite annorlunda.

Till något helt annat:
Fick några kommentarer på bloggen idag som fick mig att tänka efter ordentligt. (Nej, du kommer inte hitta dem, de plockades på inrådan av en i min närhet) Jag blev oerhört ledsen när jag först läste det. Men insåg efter jag hade läst några gånger att det finns ett stråk av sanning. Så nu funderar jag, vrider och vänder på mitt liv. Har rådslag med mig själv och ovärderar det som är jag.
Operation: personlig make over har inletts. Ni kommer få veta mer i sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback