trevligt sällskap

Nu försöker vi igen! På lördag är det löpardag!! Platsen är vid Filadelfiakyrkans café och vi samlas kl 10.50. Det finns ombytesmöjligheter och dusch. Och sen tycker jag att vi äter lunch någonstans. Vilka hänger med?

Annars har jag haft en bra dag! Började jobba redan i gryningen med ett reportage som kommer att gå på måndag Därefter åkte jag in till stan för en intervju (årets julklapp!)  och tog därefter en tidig lunch med J. Väldigt trevligt! Hon bubblade som vanligt och fick mig på riktigt bra humör! Behövligt med tanke på att snön har förvanlats till en grå sörja och att mörkret sänker sig som en pressening. Men snart ska jag kicka gång livsandarna igen. Ett par kilometer på löpbandet, styrketräning följt av Tour de France med Tessan. Och som om det inte vore nog; Gospelkonsert med några sköna tjejer! Kommer att bli så roligt! Hoppas att kunna lägga upp några bilder senar e i kväll. Min anslutning från mobilen till datorn strugglar... Argh, måste fixa det snart!

Kommentarer
Postat av: ms

Frestande, kanske just vad jag behöver för att komma igång med löpningen igen. Men som totalt icke-troende skulle man nog känna sig som det svarta fåret i det där gänget. Hmm får se...

2008-11-28 @ 05:48:22
Postat av: ruth

ms: Du behöver inte vara orolig! Det är inte alls meningen att det ska bli en klubb för inbördes beundran. De gånger jag har varit med har det inte sagts ett ljud om kristen tro.

2008-11-28 @ 08:47:04
Postat av: Anna

Jag vill också bo i Sthlm!!!! Ibland iaf...

Postat av: ruth

anna: vad väntar du på... Kom hit! Vi har det våldsamt trevligt här!

2008-11-28 @ 12:02:38
Postat av: ms

Låter bra det :) Men det blir nog inget den här gången ändå. Jag har inte sprungit en meter sen lidingöloppet så jag tänkte mjukstarta och ta en löptur på egen hand i helgen. Men mycket möjligt att jag hänger med nån kommande vecka.

2008-11-28 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback