kloker på besök

by the way... Känner mig faktiskt riktigt duktig som lade in en vilodag idag. Efter cyklingen med Tessan igår var jag alldeles vimmelkantig. Kände mig yr och illamående och somnade så fort jag kom hem (efter att ha ätit, så klart!) Sov som en stock hela natten men vaknade knappast utvilad. Tog med mig träningskläder för att köra ett pass under lunchen. Men där satte jag stopp för mig själv. Talade strängt och sa att det inte var någon god idé. Nej, snararde idiotiskt att utsätta min redan uttröttade kropp med träning. "Nu sitter du kvar här" mästrade jag. Och jag lydde! :D
Se där, jag lyssnar ibland på alla kloka råd som regnar över mig. Nu känner jag att jag har massor att ge på långpasset imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

BRA!

Postat av: Jane

BRA GUMMAN!!! :D

2008-11-08 @ 10:33:50
URL: http://www.felicitasblog.com
Postat av: Mela

Mycket bra - det är rätt väg!

2008-11-08 @ 11:15:24
Postat av: ruth

elin: ja!



Jane: Förvånad, inte sant? :P



Mela: någonstans måste man börja.

2008-11-10 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback