inte så illa trots allt

Det är mitten av novemer, mörkret har sänkt sig, regnet smattrar mot fönstret och jag har alldeles för lite luft i cykeldäcken. Glömde handskarna hemma och mössan har jag ingen aning om vart den är någonstans. Jag är dömd till vila hela dagen och har inga vidare planer i kväll och min tv vill inte fungera. Låter det som en deppardag? Inte då, det är ju fredag! Tack vare dåligt pumpade däck kommer jag få liiiite mer effekt av cyklingen, det kommer bli superskönt att komma ombord på tåget och känna att fingrarna tinar upp igen. En tom kväll hemmavid gör att jag kan ägna mig att bara ta det lugnt men inte fastna i soffan. Och förresten, vem behöver egentligen Idol för att fylla en fredagskväll? Med andra ord; det kunde inte bli så mycket bättre än så här.
Ge er iväg i full fart mot  helgen nu! Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback