glad i mörka november


Det finns inget bättre än att liva upp vardagen tillsammans med goda vänner. Just det gjorde jag i onsdags kväll. Tessan bjöd in på middag och allmänt mys och på plats fanns fyra störtsköna tjejer. Kycklingpaj med tillbehör och en underbar chokladcheesecake (det du, allra käraste syster… Den får vi fixa när vi har fölsedagsfika om ett par månader!) En hel del träning (så klart!) och mycket, mycket annat ventilerades i köket. Kan inte nog uttrycka min glädje över att ha hittat sådana strålande vänner!
Tiden rann på och plötsligt fick jag skynda mig för att inte missa sista pendeln hem. (Ah, måste verkligen försöka få tag i något ställe inne i stan snart! Har du nåt tips är det bara att leverera det ;0)) En mörk och kulen dag i början av november kan alltså bli fantastiskt bra!
Kolla in
Tessan, Sofy och Felicitas för roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback