äntligen måndag!

Jag har fått in perfekt nivå på Wake up Light! I morse vaknade jag två minuter innan trummorna dundrade igång. Har ingen aning om jag inbillar mig, men det känns på något sätt enklare att komma upp ur sängen nu. Får återkomma om ett par månader med en mer noggrann redogörelse!

 Idag är det som bekant måndag, inte mig emot! Första dagen på en helt ny vecka ger fantastiska chanser att börja om från början, ta nya tag och att göra den här veckan ännu bättre än den förra. Gör om gör rätt (om föregående inte gick som man ville) eller keep goin´ strong (om den gick helt strålande). Nu gör vi det bästa vi kan åstadkomma de närmaste dagarna. Ta hjälv av vännerna,  tillsammans går det mycket bättre. Med de orden önskar jag er således en underbar start på vecka 45!

Kommentarer
Postat av: Malin

Önskar dig detsamma :) TACK för samtalet igår, alltid lika härligt att prata med dig! Du får förresten uppdatera sen om wake-up light, funderar också på en sån (eller snarare till marcus ;)

Kraaam!!

2008-11-03 @ 10:40:00
Postat av: Johan

Detsamma til dig :)

2008-11-03 @ 12:36:32
Postat av: ruth

malin: Tack själv, gumman! Du piggar upp tillvaron betydligt! kram



Johan: Ah, tacktack!

2008-11-03 @ 16:25:01
Postat av: maja

länge leve Birger! =)

2008-11-03 @ 22:00:49
Postat av: ruth

maja: "välkommen upp till en ny strålande dag, fylld med underbara möjligheter!"

2008-11-04 @ 07:08:54
Postat av: maja

god morgon, god morgon, god morgon

2008-11-04 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback