Hoppa högt av glädje...

Redigerad version:
... och klappa någons hand....
Ännu en dag med stort leende och skön magkänsla! Var, som sagt, hos syster igår. Vi pratade om det allra mesta runt shopping, träning och varma resor söderöver. Presenterade mina bröllopshäfte- idéer . Vissa delar hissades, andra dissades. Typ. Fick förklarat att det skulle passa för alla åldrar, även mormor på 90 bast.  Nu blir det att fundera ett varv till. Nåja, det kommer bli kanonbra iallafall. På mitt sätt.

****
Sov över hos syster och smög upp i ottan. Till min stora förvåning varken tappade jag något eller slog mig. Det är mer en regel än undantag hos frk. Petersson. Man stöter emot badrumsskåpet och hela hudvårds-setet tillsammans med linserna trillar ner i klinkersen. Eller så trasslar man in sig i jeansen, snor runt ett halvt varv, vevar med armarna efter balansen, drasar i soffan och drar med halva bohaget på vägen ner. Men allt gick hur smidigt som helst.
Bara där var det en bra början på dagen! Uppdraget hette spinning. Sprang på snygga
Jane  igår när jag körde styrka. Hux flux bestämde vi att göra sällskap på träningen idag. Jätteskoj att ha någon att prata med i omklädningsrummet och kasta en kommentar till under passets gång. Och det, my darlins, det är inte illa någonstans.

Hoppas ni också haft en fantastisk morgon!

Kommentarer
Postat av: Pain is just weakness leaving your body

Ja visst är det ett bra namn=) Tror nog att effektiv träning ska göra lite ont någonstans!!
Tränings kompisar är super för motivationen.

Postat av: Jane

"Snygga Jane"?!! Haha! Du är ju bara för go'! :) KUL i morse!! :D

2008-03-14 @ 12:50:52
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: ruth

Pain is just weakness...: Det är då träningen verkligen har effekt och gör nytta!

Jane; Ja, det stämmer ju. Snygg-jane! Visst var det skoj imorse! Det får vi göra om!!

2008-03-14 @ 14:40:54
Postat av: Jane

Vad säger du om spinning i morgon bitti? :) Jag är dock lite tveksam.. Det är den där galenpannan igen och jag vet inte om jag gillade hans klass sådär supermycket.. :P Som det är nu är jag anmäld till yogan. Ska du hänga med på den, eller kör du hellre spinning (eller något annat?)? :)

2008-03-17 @ 09:12:59
URL: http://felicitastraining.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback