ruth testar butikerna i göteborg

Vi vaknade försent för att ta oss in till kyrkan idag. Istället blev det en shoppingrunda inne i stan! Första anhalten var Stadium. Ja lekte personal shopper åt Bror som hittade ett par snygga marinblåa shorts. Själv trillade jag över en kortärmad löpartröja (som kommer funka kalas även på spinningklasserna!) och en klassisk t-shirt. Vi flanerade vidare och småpratade om precis allt. Han gick med på att gå in i varenda butik jag pekade på, utan att sucka en enda gång! Han är verkligen världsbäst!
Inne på Esprit såg jag en klänning som det lyste Ruth om! Den fick det bli. I en annan affär fanns ett par olivgröna trekvarts byxor. Blir hur snygga som helst till
Billabongtröjan jag fick av syster förra veckan.
Hmm... jag är nöjd! Frågan är bara hur jag ska få plats med det i min redan fulla resväska...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken snygg klänning tjejen! Kommer passa dig jättebra! Tror du förresten att bror din skulle ha lust att ge min man lite råd om hur man blir ett bra shoppingsällskap...? ;) han har en hel del att lära där nämligen,haha! Eller så tar jag mig helt enkelt upp till sthlm så får du vara mitt sällskap istället :-) Kramar!!

2008-07-06 @ 22:41:36
Postat av: Jane

Niiiice!! :D

Postat av: Anna

Alltid nice med shopping :D

2008-07-07 @ 21:27:35
URL: http://fitnezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback